Рекламный креатив для таргетной рекламы в фейсбук или инстаграм

Рекламный креатив для таргетной рекламы в фейсбук или инстаграм

Рекламный креатив для таргетной рекламы в фейсбук или инстаграм ##от компании## Одежда большого размера Кnopa - ##фото## 1
1 200 ₴
от 3 шт. 700 ₴/шт.

Оплата

Оплата на карту «Аваль»
Наложенный платеж

Описание

РЕКЛАМНИЙ КРЕАТИВ

 

Пост/Історія/16х9 - 800 ГРН

Ресайз(зміна формату) - 200 ГРН

 

Моє портфоліо: www.promokontent.ml

 

Як привернути увагу аудиторії, як правильно подати товар, як зробити бренд впізнаваним? Для цього потрібно щоб ваша реклама виділялася, була яскравою і креативною. Я маю великий досвід в сфері рекламних креативів, а також добре розбираюся в психології реклами.

 

ЯК ЗАМОВИТИ ВІДЕО?

Напишіть мені в телеграм\вотсап: +380 93 361 67 33 або просто зателефонуйте. 

 

Свій відзнятий матеріал якщо його не багато до 10-15 файлів можете переслати через телеграм, він не псує якості файлів. У випадку, якщо у вас файлів від 15 і більше завантажте їх на хмарне сховище гугл диску або fex net. 

 

Не завантажуйте все підряд, зробіть відбір кращих кадрів, а зайве просто видаліть, це прискорить роботу.

 

Якщо у вас є можливість звернутися до мене до з'йомки, я на дам вам безкоштовну консультацію, як зняти кращі кадри та оптимізувати весь процес. 

 

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ОПЛАТА?

Ви робите замовлення, домовляємося про ціну, отримуєте ролик з водяними знаками і в низькій якості, після оплати ви отримуєте ролик у повній якості без водяного знаку.

 

Як оцінити креатив?

Ціна креативу залежить від складності роботи та кількості часу на її виконання.

Що робить креатив дешевшим:

Наявність чіткого завдання, надання інформації про аудиторію, надання матеріалів(фото, логотипи, відео, брендована графіка, шрифти і тд.), наявність прикладів(референсів) креативів, заповнення анкети замовлення(я надам вам шаблон при контакті зі мною). Замовлення від 5 креативів, запис відео-відгуку, та рекомендація для колег та знайомих які прийшли до мене назвавши ваше ім'я - все це також суттєво знизить ціну на наступний креатив.

Що робить креатив дорожчим:

Нечітке завдання, відсутність прикладів креативів, терміновість, дзвінки і повідомлення в неробочий час, доповнення завдання після початку роботи(домовилися про один формат і посеред робочого процесу раптово з'являються ідеї які варто додати в креатив, наприклад анімованого персонажу).

Я не зацікавлений в тому щоб здерти з вас більше грошей, я зацікавлений в тому щоб звернувшись до мене раз ви і надалі зверталися тільки до мене!

Характеристики

Жанр видеорекламы
рекламное видео